Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

π. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΞΗΡΟΣ : "Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΒΟΜΒΕΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΘΕΟ"



Συγκλονιστική δήλωση του πατέρα Ξηρού
O πατέρας των αδελφών Ξηρού παπα-Τριαντάφυλλος Ξηρός έκανε μια συγκλονιστική δήλωση για την υπόθεση.
Είπε συγκεκριμένα: ''Ολες αυτές τις ημέρες έκανα προσευχή και όχι μόνο εγώ, αλλά και αγιορείτες πατέρες προσεύχονται για να φανερώσει ο Θεός την αλήθεια, για να φανερωθούν οι ένοχοι. Και ο Θεός έκανε το θαύμα του και η αστυνομία έκανε καλά τη δουλειά της. Και φανερώθηκε η αλήθεια, και φανερώθηκαν οι ένοχοι. Και είμαι ευχαριστημένος γι' αυτό και ας ήταν τα ίδια τα παιδιά μου μέσα.
Οποιος έκανε κάτι να πληρώσει. Και θα πληρώσει. 'Η εδώ, ή στην άλλη ζωή. Είναι καλύτερα να πληρώσουμε εδώ, για να πάμε καθαροί κοντά στο Θεό. Ηθελαν τα παιδιά μου και η άλλη παρέα να αλλάξουν τον κόσμο με βόμβες. Και είναι μεγάλη παρέα. Και είναι μέσα μεγάλα πρόσωπα. Ολοι θα φανερωθούν και όλοι θα πληρώσουν.
Η κοινωνία δεν αλλάζει με βόμβες ούτε με πολέμους, αλλά μόνο όταν είσαι κοντά στο Θεό και την Εκκλησία. Τα παιδιά μου έκαναν το λάθος και απομακρύνθηκαν από την Εκκλησία. Ο Σάββας το πλήρωσε αυτό ακριβά''. 

21-7-2002